Vi behöver din mejladress!

Vi kommer under februari månad att göra en stor uppdatering av vårt uthyrningssystem.

För dig som är sökande och/eller hyresgäst kommer det att bli en hel del förändringar.

Den största förändringen är att alla utskick gällande lediga lägenheter/bilplatser via brev kommer att avslutas. Du behöver därför uppdatera din profil med en aktuell mejladress så att vi fortsatt kan göra utskick till dig.

Det nya systemet kommer heller inte att skicka ut påminnelser gällande att du behöver logga in för att behålla dina köpoäng. För att behålla dina köpoäng måste du logga in på Mina sidor var 12:e månad. Observera att detta gäller för både dig som sökande och du som redan är hyresgäst hos oss.

 

Du behöver registrera din mejladress senast den 10 februari.
Detta kan du göra genom att logga in själv på Mina sidor eller kontakta oss.

Du som redan har en mejl registrerad kan med fördel logga in och kontrollera att den är korrekt.

 

Kontakta oss vid frågor eller om du behöver hjälp att registrera din mejl.

0270-729 50
info@faxeholmen.se